Serviciul de asistenta

Serviciul de asistenta consta in furnizarea de servicii de monitorizare si mentenanta pentru infrastructura IT operata de Client. Cuprinde monitorizarea status-ului echipamentelor WAN/LAN, servere si procesele rulate pe aceste echipamente.

Oferim suport tehnic non stop 24×7 in cadrul acestei clase de servicii.

Acest serviciu se adreseaza clientilor preocupati de urmatoarele aspecte:

  • “Ne dorim administrarea infrastructurii IT fara sa alocam personal specializat”
  • “Dorim sa beneficiem de un serviciu de suport centralizat disponibil 24×7, responsabil de orice problema IT”
  • “Dorim sa stabilim chiar noi modul de administrare a nivelelor de furnizare pentru serviciilor cumparate de la terti astfel incat sa mentinem o performanta maxima a serverelor si a retelei IT in ansamblu”

 

Managementul infrastructurii IT este important pentru companiile care dezvolta operatiuni la nivel national. Clientul se va confrunta cu costuri crescute de personal daca va localiza manageri cu bogata experienta IT in cadrul fiecarei filiale sau sucursale a clientului in teritoriu. Acestia ar trebui sa administreze in timpi cat mai scurti probleme ale platformei IT devenita mai complexa in fiecare an.

 

Printre serviciile oferite mentionam:

  • Furnizarea si administrarea de servicii de monitorizare complexe;
  • Acces 24×7 la un punct centralizat de contact pentru reclamarea intreruperilor;
  • Raportari periodice intocmite de manageri dedicati;
  • Administrarea situatiilor de urgenta: back-up si recuperarea datelor in caz de calamitate;
  • Administrarea serverelor la sediul clientului prin personal dedicat alocat permanent sau temporar;
  • Suport la locatia clientului;
  • Acces la distanta la tehnicieni experti.

Comentarii